Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
.
#34433. | book of dreams | love me? | sweet past | friends

.

Łał. Wchodze na bloga i widzę zapisaną, nieskończoną notkę o załamaniu psychicznym związanym z faktem, że piszę 2 matury z chemii dziennie na 95% i mi źle bo chcę robić 5 i na 100%. Wrażenie jakby to było 100 lat temu...

Góry aż do nieba 
I zieleni krzyk
Polna droga pośród kwiatów
I złamany krzyż
Strumień skryty w mroku
I zdziczały sad
Stara cerkiew pod modrzewiem
I pęknięty dzwon
Zarośnięty cmentarz
Na nim dzikie bzy
Ile łez i ile krzywdy
Ile ludzkiej krwi
Księżyc nad Otrytem
Niebo pełne gwiazd
Tańczą szare popielice
San usypia nas

(KSU - Moje Bieszczady)

Warto było.

Warto było pójść na jebany lekarski tylko dla pięknego uczucia, które pojawia się, gdy po całym semestrze zapierdolu, depresji, niejedzenia i alkoholizmu okazuje się, że... nie upierdoliłam semestru. Egzaminy zdane w 1 terminie. (Jakim cudem nauczyłam się materiału z biofizyki obszernością porównywalnego z materiałem maturalnym z fiz w 2 dni?) Jedyne, co musze zaliczyć w 4 terminie z kolokwiów to szpilki z czaszki. Swieci słońce, od 2 dni sprzątam, gram, czytam i nadrabiam Spn. 

Odkąd pamiętam mam taki obrazek w głowie: kominek, ślicznie urządzony, przytulny domek, świeczki. Kot, kocyk, kakao czy inna herbata, przytulność, ciepełko i szczęście. I tak sobie zawsze za takim czymś tęskniłam, zawsze marzyłam o zarobieniu kasy na ten przytulny domek z kominkiem, zbierałam pomysły pasujące do idei przytulności i odliczałam kasę i czas. Ale... Zdałam sobie sprawę, że mogę mieć parapet przerobiony na kanapę, moge mieć kominek i śliczny domek, a i tak nie będę miała tego uczucia szczęścia i przytulności. 

Nie wiem, może dorosłam, skoro zdałam sobie sprawę, że mogę być szczęśliwa nie mając swoich świeczników i wymarzonego kominka. Że to uczucie za którym zawsze tęskniłam to stan umysłu, a nie stan posiadania.

Kochany Olsztyn. A ponoć to w UK pogoda zmienia się co 15 minut. w Czasie jak to pisałam przestało świecić słońce, teraz napierdala śniegiem tak, że nie widać, co jest po drugiej stronie ulicy. I tak jest od rana. Ale i tak lubię to miasto.

Lubię tę uczelnię, mimo, że na każdym kroku usiłują mi udowodnić, że jestem podczłowiekiem. Lubię tych ludzi, z którymi uczę się CNSa do 1 w nocy. I zrobię kurwa wszystko, żeby nie musieć wracać do domu, bo ja dom już mam tutaj, w wynajmowanym mieszkaniu.



8th luty 2015 | 01:55:11 PM [Powrót] shout




2017 May 2015 February 2013 December October April January 2012 October August July June May April March February January 2011 December November October September August June May April March February January 2010 December November October September
Bez muzyki nie ma życia.
Ołówkowa twórczość





Szablon wykona?a Cineva, nu eu ze zdj?cia z zupy.
Wi?cej szablon?w znajdziesz na blogu szablonowni Kopia Niefiskalny. Zasila Blog4u.pl.